Pozyskiwanie partnerów marketingowych
Każda osoba, portal informacyjny czy firma, która niezależnie od lalafo wspomniała o nich w swoich treściach i ma potencjał na poszerzenie współpracy, trafia do Jana.
Ze względu na charytatywny charakter działania serwisu i mały budżet na działania marketingowe, pozyskiwanie partnerów jest utrudnione. Jeżeli jednak lalafo bez własnego udziału pojawi się w artykule lub poście, istnieją znacznie większe szanse na rozwinięcie współpracy.
“Możemy wyłapać osoby mówiące na nasz temat i rozszerzać współprace, podsyłając dodatkowe informacje i publikacje na zbliżone tematy. Ukrainianinpoland.pl napisało o nas - zobaczyłem to przez Brand24 - odezwałem się do nich i mamy stałą współpracę” - mówi Jan.
Innym przykładem jest nawiązanie współpracy z ukraińskim portalem informacyjnym, który napisał o lalafo artykuł bez wcześniejszego uprzedzenia serwisu.
Dodatkowo - nazwa zastrzeżona - lalafo napisana została cyrylicą, czego projekt na Brand24 (przed pełnym ustawieniem projektu, w którym później pomógł nasz zespół CST) nie wyłapał. O artykule dowiedziano się z komentarza pod postem na Telegramie.
Obecnie stała współpraca z portalem YAVP generuje 1,5 tysiąca nowych użytkowników aplikacji przy każdej kolejnej publikacji. Nie byłoby to możliwe bez monitoringu Telegrama oferowanego przez Brand24. A to tylko kilka z przykładów nawiązania współpracy z wykorzystaniem naszego narzędzia.
Obecnie przy pomocy Brand24 lalafo udało się nawiązać stałą współpracę z 16 portalami informacyjnymi w Polsce i 26 w Ukrainie.
