Podsumowanie
Mercedes-Benz Polska wspólnie z agencją BBDO WWA przygotowali kampanię “Nastrojowe kolory Polski” promującą pierwszy na rynku model kombivana premium, Klasę T. Częścią kampanii były działania outdoorowe polegające na podświetleniu piętra siedziby firmy w Warszawie, jak również ekspozycji samochoduprzed budynkiem oraz pobliskiego billboardu kolorami przypisanymi do konkretnych nastrojów Polaków. Osiem kolorów zostało opisanych kilkudziesięcioma hasztagami, które je wyrażały (#radosc, #love, #smutek itp).
W kolejnym etapie z wykorzystaniem Brand24 zespół monitorował internet, wyszukując wszystkie wpisy z różnych rodzajów źródeł. Ta część projektu wymagała małych nakładów czasowych i pieniężnych, dużej wiarygodności danych oraz filtra językowego, który pozwoliłby odfiltrować treści napisane w języku polskim. Brand24 spełniał wszystkie te kryteria i pomagał zespołowi w śledzeniu wzmianek przez cały czas trwania kampanii.
W efekcie Brand24 zebrał w ciągu dwóch tygodni prawie 200 tys. wzmianek, a kampania promująca nową Klasę T osiągnęła sukces, czterokrotnie zwiększając czas spędzony na stronie landing page dedykowanemu kombivanowi.