
Viral marketing sposobem na zaistnienie? – kiedy i dlaczego warto go stosować
Jak niewielkim nakładem czasu, pracy i pieniędzy zapewnić marce rozgłos? Odpowiadam: - Viral marketing. Dowiedz się, co zyskasz stosując go u siebie!
Jak niewielkim nakładem czasu, pracy i pieniędzy zapewnić marce rozgłos? Odpowiadam: - Viral marketing. Dowiedz się, co zyskasz stosując go u siebie!
Jak prezentować swoją ofertę by była atrakcyjna dla klientów? Jak dobierać słowa i wpływać na ich decyzje? Dowiedz się wszystkiego o języku korzyści!
Bez względu na to, w jakim kierunku zmierzają Twoje działania w sieci, warto trzymać rękę na pulsie i monitorować opinie na swój temat. Sprawdź, jak marki wykorzystują w tym celu monitoring internetu!
Dziś opowiem Ci o dobrych praktykach, które warto zastosować w obsłudze klienta i prowadzeniu komunikacji z klientem w social media.
Jaka jest wartość konferencji branżowych za oceanem? Na tapetę wzięłam Social Media Marketing World. Zobacz, czy warto brać w nim udział.
Jak znaleźć klientów online w branży turystycznej? Co zrobić, by zostać zauważonym i szybko przekonać do siebie odbiorców? Podpowiadamy!
Jakie praktyki warto stosować podczas organizacji wydarzenia? Przedstawiamy 5 trendów, bez których trudno wyobrazić sobie współczesny event marketing.
Jak wykorzystać potencjał social listening w branży gastronomicznej? Poznaj 6 najlepszych praktyk, które pozwolą Ci wyróżnić się z tłumu i zyskać klientów!
Raportowanie wyników swoich działań to nieodłączny element pracy. Na pewno zdarzyło Ci się robić raport na już i to przez kilka godzin. Mamy na to sposób!
Od powstania programu, który zapoczątkował rozwój social media, minęło już 41 lat! Przeczytaj, jak przebiegała historia mediów społecznościowych!