Jak Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach wykorzystuje monitoring Internetu – WYWIAD

Jak Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach wykorzystuje monitoring Internetu – WYWIAD

Obecność Uczelni Wyższych w mediach społecznościowych to obecnie standard, ponieważ właśnie tam znajdują się ich odbiorcy. Reklamy w gazetach, radio, billboardy tracą na znaczeniu na rzecz promocji i budowania dobrych relacji ze studentami w Internecie. Pomaga w tym monitoring, który pozwala zapobiegać kryzysom i odpowiednio angażować środowisko uczelni.

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
Apr 19, 2016 ・ 1 min read
5 wskazówek, aby Twoje treści online były częściej udostępniane

5 wskazówek, aby Twoje treści online były częściej udostępniane

Dlaczego niektóre wpisy są chętniej udostępniane? Co skłania ludzi do dzielenia się treściami tworzonymi przez innych? Co zrobić aby więcej osób udostępniało Twoje wpisy? Istnieją badania, które próbują odnaleźć odpowiedzi na te pytania. Podają one szereg motywów, które kierują nami, gdy podajemy dalej jakiś materiał.

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
Apr 12, 2016 ・ 1 min read
Już dziś wypróbuj integrację Brand24 z platformą Slack i błyskawicznie angażuj klientów

Już dziś wypróbuj integrację Brand24 z platformą Slack i błyskawicznie angażuj klientów

Właśnie umożliwiliśmy stworzenie integracji, która pozwala zbierać wyniki wyszukane przez Brand24 w wybranym kanale Slacka. Wierzymy, że przeniesie to pracę nad wzmiankami pochodzącymi z monitoringu Internetu na jeszcze wyższy poziom. Zobacz, jakie korzyści przyniesie Twojej firmie ta integracja i w jaki sposób możesz ją przeprowadzić.

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
Apr 6, 2016 ・ 2 min read
4 porady jak sprawnie odpowiadać na wiadomości klientów w social media

4 porady jak sprawnie odpowiadać na wiadomości klientów w social media

Jeżeli klienci komunikują się z marką oczekują szybkich odpowiedzi, zwłaszcza jeżeli zgłaszają jakiś problem. Bardzo często zamieszczają wpisy na oficjalnych fanpagach firm - w jaki sposób marki z różnych branż sobie z nimi radzą? Jak szybko powinny odpowiadać? I co robić, gdy wpisy o marce pojawiają się poza jej oficjalnymi kanałami?

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
Feb 22, 2016 ・ 3 min read
Weź udział w ogólnopolskim badaniu video marketingu

Weź udział w ogólnopolskim badaniu video marketingu

YouTube ma ponad miliard użytkowników, którzy codziennie oglądają setki milionów godzin filmów i generują miliardy wyświetleń. Nie da się zaprzeczyć, że video jest istotnym trendem. Prezentowane badanie ma na celu odkryć, czy i w jaki sposób polscy przedsiębiorcy wykorzystują w swoich działaniach video marketing.

Brand24 Brand24
Feb 22, 2016 ・ 2 min read
1 21 22 23 24 25 26