Dlaczego niektóre wpisy są chętniej udostępniane? Co skłania ludzi do dzielenia się treściami tworzonymi przez innych? Co zrobić aby więcej osób udostępniało Twoje wpisy? Istnieją badania, które próbują odnaleźć odpowiedzi na te pytania. Podają one szereg motywów, które kierują nami, gdy podajemy dalej jakiś materiał.
Aneta Głowacka
Apr 12, 2016 ・
1 min read
Właśnie umożliwiliśmy stworzenie integracji, która pozwala zbierać wyniki wyszukane przez Brand24 w wybranym kanale Slacka. Wierzymy, że przeniesie to pracę nad wzmiankami pochodzącymi z monitoringu Internetu na jeszcze wyższy poziom. Zobacz, jakie korzyści przyniesie Twojej firmie ta integracja i w jaki sposób możesz ją przeprowadzić.
Aneta Głowacka
Apr 6, 2016 ・
2 min read
Nie ma wątpliwości, że feedback może istotnie wpłynąć na rozwój biznesu. Możemy go otrzymać w dwóch postaciach - jako feedback zamówiony lub niezamówiony. Czym różnią się oba rodzaje? Jak efektywnie zbierać informacje od klientów? Zapraszamy do przeczytania gościnnego wpisu Piotra Sadowskiego z Webankiety.
Brand24
Mar 30, 2016 ・
1 min read
Maciek Budzich bazując na danych zebranych przy pomocy Brand24 przeanalizował dyskusję, jaka toczy się wokół głośnego ostatnio konfliktu między Gimperem i Atorem. Zapraszamy do oglądania!
Aneta Głowacka
Mar 29, 2016 ・
1 min read
Media społecznościowe są pełne różnorakich informacji. Coraz częściej marki zdają sobie z tego sprawę i wykorzystują monitoring aby w niestandardowy sposób wykorzystać to, co dzięki niemu znajdą.
Aneta Głowacka
Mar 25, 2016 ・
2 min read
Czy monitoring Internetu może pomóc w zbadaniu kaca? Okazuje się, że tak. Agencja OX Media połączyła dane wyszukane dzięki Brand24 oraz badanie ankietowe i stworzyła bardzo ciekawy raport na ten temat. Można go pobrać w tym wpisie.
Aneta Głowacka
Mar 3, 2016 ・
1 min read
Nie chcesz pogubić się w nadmiarze emaili? Chcesz wiedzieć kto odczytał Twoją wiadomość lub mieć natychmiastowy dostęp do pełnego profilu osób z którymi korespondujesz? Oto lista narzędzi, które pozwolą Ci to osiągnąć.
Aneta Głowacka
Feb 28, 2016 ・
1 min read
Jeżeli klienci komunikują się z marką oczekują szybkich odpowiedzi, zwłaszcza jeżeli zgłaszają jakiś problem. Bardzo często zamieszczają wpisy na oficjalnych fanpagach firm - w jaki sposób marki z różnych branż sobie z nimi radzą? Jak szybko powinny odpowiadać? I co robić, gdy wpisy o marce pojawiają się poza jej oficjalnymi kanałami?
Aneta Głowacka
Feb 22, 2016 ・
3 min read
YouTube ma ponad miliard użytkowników, którzy codziennie oglądają setki milionów godzin filmów i generują miliardy wyświetleń. Nie da się zaprzeczyć, że video jest istotnym trendem. Prezentowane badanie ma na celu odkryć, czy i w jaki sposób polscy przedsiębiorcy wykorzystują w swoich działaniach video marketing.
Brand24
Feb 22, 2016 ・
2 min read
Emoji są wszędzie - w wiadomościach, emailach, w postach social media. To z jaką łatwością używamy ich w codziennej komunikacji wykorzystują marki, tworząc nawet swoje dedykowane symbole.
Aneta Głowacka
Feb 14, 2016 ・
1 min read