100 marketingowych influencerów wytypowanych z analizy 2 mln wzmianek
Trudno sobie wyobrazić branżę marketingową bez influencerów – to oni wyznaczają ścieżki, którymi warto kroczyć, pokazują przydatne narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania w niejednym biznesie. To osoby aktywne w mediach społecznościowych, które praktycznie codziennie dzielą się porządną dawką wiedzy opartą na swoich doświadczeniach.
Od kogo czerpać inspirację? W odpowiedzi na to pytanie przygotowaliśmy raport Top 100 marketing influencers. Przedstawiamy w nim najbardziej popularnych marketerów na świecie, którzy cieszą się największym zaangażowaniem odbiorców w mediach społecznościowych.
Metodologia
Aby ich wytypować wykorzystaliśmy monitoring Internetu, który zgromadził wpisy z mediów społecznościowych, blogów i licznych stron internetowych na temat konkretnych osób. Na podstawie twardych danych – ponad 1,923,272 wzmianek oraz 4,511,257 interakcji zgromadzonych w ciągu 3 miesięcy przez Brand24 – wytypowaliśmy influencerów marketingu.
Raport
Przygotowany przez nas materiał składa się z dwóch rankingów:
- Top 100 marketingowych influencerów 2017 – pokazujemy tutaj osoby, o których najczęściej mówiło się w sieci.
- Top 30 najbardziej angażujących influencerów – w tym zestawieniu pokazujemy ludzi, którzy naprawdę generują buzz i zaangażowanie swoich odbiorców.
Oprócz tego znajdziesz w nim narzędzia i wskazówki, dzięki którym wspomniani influencerzy odnajdują i angażują swoich odbiorców. Będzie to dla Ciebie ogromna dawka inspiracji do budowania własnej marki.
Chcesz zobaczyć, kto trafił na listę
top 100 światowych influencerów w marketingu?