Bierzesz udział w konferencjach i dzielisz się na nich swoją wiedzą? Wielu Twoich słuchaczy wykorzysta media społecznościowe aby podzielić się swoimi wrażeniami na temat Twojego wystąpienia. Będą gratulować, dodawać zdjęcia, zamieszczać cytaty i na pewno wspomną przy tym Twoje nazwisko – wykorzystując Brand24 z łatwością znajdziesz takie głosy.
Zobaczcie, jak zrobił to nasz CRO Mick Griffin, który w ostatnim czasie wziął udział w konferencji EDCE – Entrepreneurial Development Conference & Expo.

Konfiguracja projektu
Mick korzysta z globalnej wersji Brand24, w której monitoruje swoje nazwisko. W jego projekcie znajdują się takie 4 słowa kluczowe:

- Mick Griffin – hmm, tu zaskoczenia nie ma;
- MickGriffin – na wypadek, gdyby ktoś przez przypadek lub specjalnie pominął spację, np. tworząc hashtag #mickgriffin;
- @mickgriffin – nick na Twitterze;
- mickgriffin7 – nick na Instagramie.
Dzięki takiej konfiguracji projektu z łatwością odnajdzie wzmianki na swój temat zamieszczane w różnych miejscach w sieci.
Natychmiastowy wgląd we wzmianki
Mick, korzystając z naszej aplikacji mobilnej, mógł zobaczyć, jak jego wystąpienie zostało przyjęte tuż po jego zakończeniu. I oczywiście, dla które osób go znają nie było zaskoczeniem, że zebrał bardzo pozytywne opinie.

Krok dalej
Zebranie wyników często pozwoli podbudować Twoje ego, ale co więcej, da Ci szansę odpowiednio wykorzystać odszukane wpisy.
- Podziękujesz swoim słuchaczom – polubieniem wzmianki lub komentarzem. W ten sposób dasz osobie publikującej taki wpis znać, że doceniasz jej opinię.
- Nawiążesz nowe znajomości. Prawdopodobnie samo wystąpienie zwiększy liczbę Twoich followersów, ale jeżeli zaczniesz obserwować wspominające o Tobie osoby, zapewne one odwdzięczą się tym samym.
- Możesz podzielić się zebranymi wynikami w swoich profilach społecznościowych, co podkreśli wartość Twoich wystąpień.
- A jeżeli pojawią się negatywne wpisy o Twoim wystąpieniu, będziesz miał szansę na wyjaśnienia.