Współczesny klient jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką. Umiejętne kształtowanie doświadczeń klientów to dziś jeden z głównych obszarów konkurencyjności firm.
Konferencja Marketing Progress
W jaki sposób to robić dowiesz się podczas V edycji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience w praktyce. Dowiesz się z niej, jak dopasować się do potrzeb Twojego klienta i jego wrażliwości. Skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia? Poznasz sposoby budowania trwałych relacji z klientem. Otrzymasz szereg wskazówek pokazujących, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i zachować spójność pomiędzy oferowanymi sposobami kontaktu z nim.
Prelegenci
Konferencja odbędzie się 12-13 października 2017 we wrocławskim kinie Nowe Horyzonty, gdzie swoje prelekcje wygłoszą między innymi:
- Jacek Kotarbiński,
- Marek Gonsior (Salony Agata),
- Julia Izmalkowa (Izmałkowa – agencja badawcza specjalizująca się w psychologii kłamstwa),
- Janina Bak (Janina Daily),
- Anna Gumkowska (Gazeta.pl),
- Sebastian Umiński (3M),
- Karolina Karolczak (Sodexo Polska),
- Michal Toczynski (Coca-Cola),
- Martin Solarski (limango Polska),
- Justyna Bakalarska (Marketer+),
- Jarosław Królewski (Synerise)
- Konrad Olejarczyk (Credit Agricole Bank Polska).
Dlaczego warto wziąć udział w Marketing Progress?
- Dołączysz do ekskluzywnego grona osób, które jako pierwsze poznają wyniki badania dotyczącego customer experience – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Prezentacja wyników badania otworzy pierwszy dzień konferencji. Otrzymasz więc dostęp do danych, które wzbogacą Twoją wiedzę i pozwolą Ci usprawnić działania w obszarach związanych z projektowaniem doświadczeń, obsługą klienta itd.
- Wysłuchasz wartościowych prelekcji, przygotowanych zarówno przez niezależnych ekspertów, jak i specjalistów pracujących po stronie marek oraz najlepszych agencji zajmujących się profesjonalnie komunikacją. Otrzymujesz gwarancję merytorycznych wystąpień, dzięki którym poznasz trendy w obszarze customer experience oraz zobaczysz czym warto się zainteresować w kontekście działań z zakresu projektowania doświadczeń klientów.
- Podczas warsztatów zdobędziesz praktyczne umiejętności, które z powodzeniem wykorzystasz w codziennej pracy. Do wyboru masz szkolenia z obszarów: user experince, design thinkingu, social media, content marketingu, online customer experience czy client service.
Zainetersowany?
Zarejestruj się TUTAJ