“Morderca bez serca”, czyli co polscy internauci mówią o kacu – RAPORT
Kac – oznaka udanej imprezy czy najgorszy wróg? Niezależnie od odpowiedzi chcemy Was zaprosić do poczytania o nim. Nuda? Wcale nie! I na pewno obejdzie się bez nudności i bólu głowy ;). Zadbała o to ekipa OX Media, która pod patronatem medialnym Marketer+ oraz NowyMarketing przygotowała ciekawy pod względem merytorycznym i graficznym raport “Polscy internauci a kac” dotyczący tego, w jaki sposób internauci postrzegają i przeżywają kaca, co o nim piszą i jak z nim walczą.
O badaniu
Twórcy tego raportu dbając o to, by był on jak najbardziej szczegółowy wykorzystali do jego przygotowania dwa źródła danych. Jednym z nich była ankieta, którą wypełniło 400 internautów w wieku 18-35 lat. Pytano w niej między innymi o sprawdzone metody na uniknięcie kaca, jego objawy i sposoby na ich zwalczenie. Drugie źródło danych to analiza wypowiedzi internautów wykonana przy pomocy Brand24, która pomogła odkryć kto, co i jak pisze o kacu w polskim Internecie.
Efekty
Z raportu możecie dowiedzieć się, że Polacy polubili cydr i coraz częściej wybierają regionalne piwa z małych browarów. Alkohol lubią pić ze znajomymi w miejscach, gdzie spokojnie da się porozmawiać, a żeby uniknąć kaca na przykład jedzą odpowiedni posiłek. Jeżeli jednak mimo to dopadnie ich ten syndrom dnia poprzedniego, który najczęściej objawia się bólem głowy i krzykiem organizmu z pragnienia, mają na to swoje sposoby (najczęściej piją dużo wody). O kacu najwięcej mówi się na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie, a większość tych wypowiedzi ma pozytywny wydźwięk. Więcej nie zdradzamy. Zobaczcie sami, co dokładnie internauci sądzą o kacu i w jaki sposób o nim piszą.
Cały raport do pobrania macie
TUTAJ
Miłej lektury!