Najchętniej obserwowane marki na portalach społecznościowych w 2015 roku
Jednym ze wskaźników popularności marki jest ilość osób, która ją obserwuje na portalach społecznościowych. Oczywiście liczba obserwatorów nie jest jednoznaczna z jakością relacji odbiorca-marka, jednak jest to pewien wyznacznik jej charakteru. Na koniec tego roku pragniemy przedstawić najbardziej popularne światowe marki na największych portalach społecznościowych – Facebooku, Twitterze, Google+ i Instagramie.
Twitter został założony w 2006 roku, obecnie ma 316 milionów użytkowników miesięcznie – w tym 77% poza USA. Poniżej 5 marek z największą liczbą obserwatorów.
Samsung Mobile (@SamsungMobile)

Starbucks Coffee (@Starbucks)

CHANEL (@CHANEL)

PlayStation (@PlayStation)

Victoria’s Secret (@VictoriasSecret)

Od startu w 2004 roku Facebook ma 1 440 miliony aktywnych użytkowników miesięcznie, w tym 87% korzysta z niego na urządzeniach mobilnych. Oto 5 marek, których fanpage zgromadziły największą ilość polubień.
Coca-Cola

McDonald’s

Red Bull

Samsung Mobile

Nike Football

Google+
Pisaliśmy już kiedyś, że Google+ nie zamierza się poddać i wprowadziło nową wersję. Oto 5 marek, które zgromadziły najwięcej obserwatorów na tej platformie.
Chrome

Android

PlayStation

Google Play

Gmail

Instagram zyskuje na popularności między innymi dlatego, że pozwala firmom kreatywnie przedstawiać swoje produkty. Oto 5 marek z największą liczbą fanów – dane dotyczące ilości obserwujących podane są w przybliżeniu.
Instagram (@instagram)

National Geographic (@natgeo)

Nike (@nike)

Victoria’s Secret (@victoriassecret)

Nike Football (@nikefootball)
