
Monitoring marki w Internecie: przewodnik + narzędzia
Monitoring marki w Internecie pozwala docierać do osób, które dyskutują o Twoim biznesie. Sprawdź, jak monitorować markę online i jakie narzędzia Ci to uławtią!
Monitoring marki w Internecie pozwala docierać do osób, które dyskutują o Twoim biznesie. Sprawdź, jak monitorować markę online i jakie narzędzia Ci to uławtią!
Poznaj sprawdzony i szybki sposób na sprawdzenie ile razy dany hashtag był używany na Twitterze (i innych miejscach w Internecie). Nie ma za co!
Sprawdź najpopularniejsze hashtagi na Instagrama w swojej branży i zacznij docierać do większego grona odbiorców! Podpowiadamy jak wykorzystać ich potencjał!
Analiza sentymentu zyskuje na popularności. W biznesie pomaga określić, jakie jest nastawienie klientów do marki. W artykule znajdziesz wszystko na ten temat!
Przygotowaliśmy zestaw pomocy dla każdego Social Media Managera, które oszczędzą Ci mnóstwo czasu i ułatwią pracę. Sprawdź niezbędne narzędzia social media!
Jak działać by nie dopuścić do kryzysu wizerunkowego w social media? Poznaj reakcje marek, które ugasiły pożar zanim ogień rozprzestrzenił się na dobre!
Jak monitorować efekty działań na Instagramie? Prezentujemy 23 wskaźniki, które pomogą Ci mierzyć efekty swoich działań!
Przypominamy topowe kampanie teaserowe, które zachwycały, szokowały lub... odstraszały. Sprawdź, jak mierzyć odbiór kampanii promocyjnych!
Hashtag to potężne narzędzie, które jest nieodłącznym elementem współczesnej komunikacji. Czym jest hashtag i jak go wykorzystać?
Utrata dobrego imienia firmy to najgroźniejsze zagrożenie. Dlaczego to takie ważne i jak chronić wizerunek marki? Podpowiadamy!