11 przykładów co-brandingu, czyli jak znaleźć partnera do współpracy
Współpraca marek jest coraz bardziej powszechna. Widzimy, jak wiele znanych nazwisk łączy siły, aby tworzyć nowe produkty. Ale jak znaleźć partnera do udanej współpracy z marką?
Współpraca marek jest coraz bardziej powszechna. Widzimy, jak wiele znanych nazwisk łączy siły, aby tworzyć nowe produkty. Ale jak znaleźć partnera do udanej współpracy z marką?
Skuteczna strategia marketingowa powinna uwzględniać działania, dzięki którym wyprzedzisz konkurencję. Poznaj kilka kluczowych punktów, których nie może zabraknąć w Twoim planie!
Narzędzia AI dla biznesu do analizy nastrojów dostarczą Ci danych potrzebnych do podejmowania mądrzejszych decyzji biznesowych. Poznaj naszą listę najlepszych narzędzi!
Nie wiesz, jak śledzić swoje działania marketingowe? Oto 5 najważniejszych metryk social media, które warto obserwować!
Przygotowanie raportu marketingowego może być przytłaczającym i czasochłonnym zadaniem. Jak stworzyć go w kilka minut by był atrakcyjny? Jakie metryki zawrzeć? Podpowiadamy!
Jak monitorować wzmianki w social media? Dlaczego powinieneś to robić? Odpowiadamy na te i inne pytania, aby pomóc Ci zwiększyć obecność Twojej firmy w Internecie!
Przewodnik po audycie social media pomoże Ci w pełni wykorzystać strategię mediów społecznościowych. Przeczytaj artykuł i ustal odpowiednią strategię social media dla swojej marki!
Jak projektować strategie i komunikacje, aby nasze działania marketingowe nie były kojarzone z denerwującymi reklamami? Odpowiedzią jest idea Zero Waste Marketingu. Z artykułu dowiesz się, na czym polega!
Reklama jest dźwignią handlu. Sprawdź, jakie taktyki warto wdrożyć promując swój biznes w internecie!
Kryzys w social media - jak go uniknąć? Na przykładzie 5 sytuacji omawiamy, jakich błędów nie popełniać, aby nie doprowadzić do zachwiania reputacji swojej marki.