Jak Ford zaskoczył na Twitterze aktywistkę z Arabii Saudyjskiej
Kupię sobie Mustanga!
Niespodzianka od Forda
Po trafieniu na tę deklarację Ford Middle East przygotował dla Sahar szczególną niespodziankę… darmowego Mustanga. Poinformował o tym na swoim koncie na Twitterze, oznaczając Sahar (@Da7eyatAlmojtam) i dodając do swojego wpisu hashtagi #SaudiWomanCanDrive oraz #MustangSahar. To wszystko ilustrując zdjęciem żółtego Mustanga.
Na reakcję głównej zainteresowanej nie trzeba było długo czekać. Jak można się domyślić, była zachwycona, co podkreślają liczne emoji użyte w jej wpisie.
Co na to internauci? Wiadomo, okazało się, że dla wielu osób Mustang też jest olbrzymim marzeniem i chcieliby go dostać. Ale oprócz żartów, padło wiele słów uznania dla gestu marki.
Nie tylko duże marki
Jeżeli myślisz, że na takie działanie może pozwolić sobie tylko duża marka, to jesteś w błędzie. Nie zawsze bowiem trzeba rozdawać Mustangi 🙂 Liczy się raczej odpowiednia reakcja na wpisy w sieci, pozwalająca zaskoczyć odbiorców i nawiązać z nimi bliższe relacje.
Media społecznościowe są pełne różnorakich informacji. Coraz częściej marki zdają sobie z tego sprawę i wykorzystują monitoring Internetu, aby w niestandardowy sposób wykorzystać to, co dzięki niemu znajdą. W takich działaniach liczy się nawet niewielki gest. Zobacz, jak wykorzystały to marki:
Jak Ty zaskoczysz swoich odbiorców? Skorzystaj z 14 dni darmowych testów Brand24 i znajdź kluczowe dla Ciebie dyskusje.