Jak za pomocą monitoringu internetu pozyskiwać klientów?

Jak wykorzystać monitoring do szybkiego pozyskiwania klientów? + WIDEO

Monitoring internetu umożliwia m.in. docieranie do potencjalnych klientów. Mało tego, za pomocą Brand24 możesz docierać do użytkowników, którzy właśnie w tym momencie szukają i potrzebują Twojego rozwiązania. W sieci w ciągu 30 dni pojawia się ponad 1000 wzmianek, gdzie użytkownicy piszą Czy poleci ktoś…

Przykład wzmianki, gdzie użytkownik szuka konkretnego rozwiązania.

Metod jak zwiększyć sprzedaż za pomocą monitoringu internetu jest sporo – oto 4 z nich

Paweł Danielewski z akademiaexpertow.pl zainspirowany case study opisanym na naszym blogu, przygotował rozbudowaną strategię pozyskania klientów wykorzystując nasze skromne Brand24.


Jak pozyskiwać klientów za pomocą monitoringu internetu?

Warto tu przytoczyć termin social listening, czyli nasłuchiwania tego co mówią użytkownicy w sieci na wybrany przez Ciebie temat. W ten sposób możesz precyzyjnie docierać do użytkowników w sieci, którzy rozmawiają o Twojej lub konkurencyjnej marce.

Przed Wami pełna wersja płatnego szkolenia pt. “Jak wykorzystać monitoring internetu do szybkiego pozyskiwania klientów?”

Znajdziecie w nim:

  • szczegółowo omówiony lejek sprzedażowy;
  • pytania, jakie zadawać w jego poszczególnych etapach, aby odnaleźć potencjalnych klientów (bardziej i mniej zainteresowanych zakupem);
  • instrukcję, jak ustawić projekt w Brand24;
  • porady, jak nawiązać współpracę z osobami, które odnajdziesz.

Więcej na akademiaexpertow.pl, my tymczasem zapraszamy do oglądania.


Jesteś zainteresowany monitoringiem internetu?

Odpowiedz sobie na pytanie:

  • znaleźć klientów?
  • analizować konkurencję?
  • monitorować reputację swojej marki?

Jeżeli odpowiedziałeś chociaż na jedno z powyższych TAK, to jesteś w dobry miejscu.

Zarejestruj konto w Brand24 i skorzystaj z 14 dni darmowych testów. 

Facebooktwitterlinkedintumblrmail

Mateusz Czech

Head of Chatbots w Brand24. Po godzinach bloguję o chatbotach i marketingu. Mam słabość do technologii i nowych rozwiązań. Prywatnie wielki fan Apple. Czasem marudzę, ale kto nie?