Nowości w Brand24: prezentujemy interakcje na YouTube

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
May 27, 2017 ・ 2 min read

Ma ponad miliard użytkowników.

Jest trzecią najczęściej odwiedzaną stroną (po Google i Facebooku).

A Gangnam Style w 5 miesięcy zanotował tam 1 miliard odsłon.

I jak tu nie kochać YouTube?

Dlatego mamy dla Was ważną wiadomość – od teraz w Brand24 znajdziesz jeszcze więcej informacji o tym kanale.

Poznaj Interakcje YouTube

Popularność filmików w sieci stale rośnie, ponieważ wideo jest atrakcyjną formą przekazu i przyciąga uwagę odbiorców bardziej niż tekst. Potwierdzają to statystyki YouTube, gdzie ludzie z całego świata oglądają dziennie miliard godzin filmów! Dlatego firmy coraz bardziej zwracają uwagę na ten kanał komunikacji – wg “The State of Retailing Online 2013 Marketing & Merchandising” 25% przedsiębiorców zwiększyło wydatki na ten portal społecznościowy.

Dlatego, aby ułatwić Ci korzystanie z tego narzędzia, od teraz w Brand24 znajdziesz interakcje przy wpisach z YouTube. Opcja dostępna jest dla wszystkich kont testowych oraz dla pakietów Professional Business i Professional Max.

Oznacza to, że bezpośrednio z dashboardu Brand24 przekonasz się, jak popularne są zebrane dzięki monitoringowi video. Zobaczysz:

  • jak dużo mają polubień,
  • ile osób negatywnie oceniło ten wpis,
  • jak wiele osób go skomentowało.

Interakcje znajdziesz tutaj:

Dlaczego to ważne?

Do tej pory o tym, które wzmianki z YouTube są ważniejsze od innych, informował Influence score i liczba subskrybentów. Czasem jednak bywa to mylące – duża ilość fanów nie jest jednoznaczna z ich umiejętnym angażowaniem.

Spójrz na wyniki poniżej. Oba wpisy wydają się być równie ważne – ich twórcy mają około 140 tysięcy subskrybentów  i infIuence score na poziomie 10.

Jednak wraz z wprowadzeniem interakcji od razu widać, które wideo wzbudziło większe zainteresowanie odbiorców, czyli którym powinieneś się zająć w pierwszej kolejności.

Jakie korzyści dadzą Ci Interakcje YouTube?

  • Widząc liczby świadczące o wielkości zaangażowania danego wideo, będziesz wiedział, którym wzmiankom należy się priorytet i lepiej rozdysponujesz swój czas.
  • Przekonasz się, jak angażujące treści tworzy Twoja konkurencja, aby dowiedzieć się, które praktyki dobrze się sprawdzają.
  • Sprawdzisz, jakie materiały wideo są popularne w Twojej branży aby odkryć istotne trendy.

Przekonaj się sam

Załóż darmowe konto testowe Brand24 i sprawdź, jak wzmianki z YouTube wpływają na Twój biznes. Wypróbuj też:

Raporty dzienne/tygodnioweraport email, gromadzący najważniejsze wzmianki z wybranego okresu.

Storm Alerts – powiadomienia wysyłane na Twój adres e-mail ilekroć wzrośnie ilość lub zasięg wzmianek na Twój temat.

Interakcje z YouTube również są tam uwzględnione.