Jak mierzyć i zwiększyć Share of Voice (SOV)?
Share of Voice pomoże Ci określić widoczność Twojej marki w Internecie. Dowiedz się więcej o tym wskaźniku!
Share of Voice pomoże Ci określić widoczność Twojej marki w Internecie. Dowiedz się więcej o tym wskaźniku!
Zbuduj silną tożsamość marki i wyprzedź konkurencję! W artykule znajdziesz praktyczne wskazówki budowania dobrze rozpoznawalnego brandu. Sprawdź, jak robią to Apple czy Nike!
Sprawdź, jak mierzyć wydajność kampanii marketingowych! W artykule podpowiadamy metryki, które mogą Ci się przydać i łatwy spósób by porównać kilka projektów.
Pomiar earned media value pomoże Ci określić wyniki Twojej kampanii PR. Dowiedz się, jak robić to skutecznie!
Monitoring mediów wspiera kreowanie wizerunku marki i pomaga odkryć miejsca do jej rozwoju. Poznaj korzyści, które możesz od razu zastosować!
Odpowiadasz za kampanie marketingowe? W tekście znajdziesz najważniejsze wskaźniki marketingowe, które ułatwią Ci weryfikację efektów Twojej pracy.
Odkryj raporty PR i przedstaw wyniki swojej pracy swojemu przełożonemu lub klientom!
Czy wiesz jak zmierzyć AVE? Jeśli nie, zapoznaj się z naszym poradnikiem!
Buyer persony mogą bardzo pomóc w działaniach marketingowych, ale ważne jest, aby wiedzieć, co uwzględnić w swoich badaniach. Dowiedz się więcej!
Poznaj 16 narzędzi e-marketingu, dzięki którym Twoje codzienne zadania w obszarze digital marketingu staną się szybsze, łatwiejsze i efektywniejsze!