Henderson Stuart powiedział kiedyś, że “prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczenie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy”. Promocja firmy w Internecie jest więc standardowym działaniem każdego biznesu, któremu zależy na pozyskiwaniu klientów. Zastanawiasz się, jak reklamować firmę w Internecie, by zostać zauważonym? W dobie dostępu do rozwiniętej technologii właściwym pytaniem jest “Jakich narzędzi użyć, by osiągnąć maksymalny efekt przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy?”. W jednym miejscu zebraliśmy więc najlepsze narzędzia promocji marki online! Nie ma za co!
Jako marketerzy doskonale wiemy, jak czasochłonny może być proces budowania świadomości marki. Właśnie dlatego przygotowaliśmy listę 10+ narzędzi do promocji firmy w Internecie, które ułatwiają codzienne zadania i pomagają osiągnąć zadowalające rezultaty.
Co zyskasz korzystając z narzędzi do promocji?
Na pierwszy plan wysuwa się oszczędność czasu. Na pewno znasz powiedzenie mówiące o tym, że czas to pieniądz, a poniższe narzędzia stanowią duże wsparcie w dotarciu do grupy docelowej Twojej marki.
Korzystając z narzędzi do promocji firmy w Internecie możesz:
- tworzyć atrakcyjne treści reklamowe, które przykują uwagę,
- trafiać do szerszego grona odbiorców, przez co jeszcze więcej osób dowie się o Twojej marce,
- zautomatyzować procesy, dzięki czemu zaoszczędzisz nie tylko czas, ale i pieniądze,
- uzyskać szereg danych, które pozwolą lepiej poprowadzić działania promocyjne w przyszłości.
Promocja firmy w Internecie
Promocja firmy w Internecie obejmuje wiele obszarów. Płatne reklamy, marketing w social media, pozycjonowanie strony, działania z zakresu content marketingu czy rozpowszechnianie treści to tylko jedne z wielu propozycji.
Listę 10+ narzędzi promocji firmy w Internecie podzieliliśmy więc na kategorie tematyczne. Wszystko po to, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie w zależności od tego, na czym chce się bardziej skupić.
Nie przedłużam! Oto lista 10+ narzędzi promocji biznesu online!
- Monitoring internetu:
- Brand24
- Płatne kampanie reklamowe:
- Adzooma
- Marketing w mediach społecznościowych:
- Promo Republic
- Social Champ
- Optymalizacja stron:
- MozBar
- Serp.watch
- Content marketing:
- SurferSEO
- Promo.com
- E-mail marketing:
- Mailchimp
- Dystrybucja treści:
- Slideshare
Monitoring internetu:
Zastanawiasz się, kto i co mówi o Twojej firmie w Internecie? Odnajdywanie wzmianek na temat marki, produktów czy w ogóle branży stanowi solidne podstawy skutecznej promocji biznesu.
Monitorując Internet możesz:
- dotrzeć do miejsc, w których są aktywni Twoi odbiorcy,
- znaleźć wpływowe osoby,
- czy włączyć się do dyskusji, w momencie kiedy ktoś szuka polecenia produktów z Twojej kategorii ofertowej (tzw. social selling).
Przestrzeń online stała się miejscem, w którym internauci dzielą się ze sobą swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami i rekomendacjami, w tym na temat marek i ich produktów.
Przykład poniżej najlepiej to obrazuje:
Nic nie stoi na przeszkodzie aby włączyć się do dyskusji i być jedną z osób doradzających, jeśli akurat ktoś szuka polecenia z Twojej kategorii produktów/usług. Poza tym odpowiedzi widzą też inni internauci, nie tylko pytający 😉
Brand24
Brand24 to narzędzie do monitoringu Internetu, który odnajduje publicznie dostępne wzmianki na konkretny temat i gromadzi je w jednym miejscu. Dzięki temu masz dostęp do publicznych dyskusji pochodzących z mediów społecznościowych, blogów, forów, serwisów informacyjnych i innych kanałów internetowych.
Oznacza to, że cała mozolna praca z wyszukiwaniem wzmianek jest zrobiona za Ciebie. Nie musisz już scrollować kilkunastu okien przeglądarki w poszukiwaniu informacji o Twojej marce, konkurencji lub ogólnie branży. Wszystkie wyniki są dostępne w jednym miejscu w panelu.
Dla większej wygody możesz ustawić alerty, które będą Cię informować o nowych wynikach bez konieczności zaglądania do narzędzia.
Jak to działa?
Aby odnaleźć wpisy internautów wystarczy założyć projekt pod wybrane słowa kluczowe. Takimi frazami może być:
- nazwa marki,
- markowy hashtag,
- i tak naprawdę wszystko, co jest powiązane z Twoją branżą – aby znaleźć rozmowy dotyczące interesujących Cię tematów. Jeśli na przykład jesteś właścicielem firmy oferującej produkty do pielęgnacji twarzy warto monitorować słowa kluczowe takie jak krem nawilżający, serum, krem pod oczy itd.
Oprócz docierania do wzmianek narzędzie przeprowadza automatyczną analizę wyników i dostarcza ważnych danych, między innymi takich jak:
- analiza sentymentu – dowiesz się, czy internauci wypowiadają się na Twój temat pozytywnie, negatywnie, neutralnie;
- zasięg social media – wskaźnik, który określa szacunkową liczbę osób, które miały styczność ze wzmiankami na monitorowany temat;
- zaangażowanie – liczba polubień, komentarzy i udostępnień
Brand24 zapewnia dostęp do listy topowych i najaktywniejszych publicznych profili. Dzięki niej sprawdzisz, kto najczęściej pisze o Twojej marce w sieci i jak duży wpływ wywierają te osoby na innych internautów.
Ta opcja sprawdza się w kontekście odnalezienia sympatyków marki, którzy w naturalny sposób promują Twój biznes. Nawiązanie kontaktu z takimi osobami pomoże zwiększyć grono odbiorców. To stary, sprawdzony marketing szeptany.
Jeśli jeszcze nie posiadasz swojego konta w Brand24 możesz wypróbować narzędzie za darmo przez 14 dni – ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE
Popularne hashtagi
Mówiąc o promocji firmy w Internecie trudno pominąć hashtagi. Stosowanie popularnych hashtagów zwiększa zasięg wpisów, a to oznacza, że informacja może dotrzeć do większej liczby osób.
W tym celu Brand24 generuje listę 100 najpopularniejszych hashtagów.
Świadomość najpopularniejszych ### i używanie ich w swoich wpisach zwiększa szansę, że więcej osób dowie się o Twojej marce i zainteresuje ofertą.
Czytaj więcej: Chcesz wiedzieć, jak inne marki stosują hashtagi w swoich działaniach? W artykule Jak używać hashtagów? – 3 kreatywne sposoby do promocji marki znajdziesz kilka inspiracji.
Koszt narzędzia: Darmowy 14-dniowy okres próbny, płatne pakiety rozpoczynają się od 149 PLN / msc
Płatne kampanie reklamowe:
Jedną z pierwszych myśli, która się nasuwa mówiąc o promocji firmy w Internecie, są płatne reklamy. Trudno się temu dziwić. W końcu za ich pomocą możemy w odpowiednim czasie precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej i szybko osiągnąć pożądane rezultaty.
Adzooma
Narzędziem, które pomaga rozwinąć skrzydła w realizacji kampanii reklamowych lub je ulepszać jest Adzooma. Dzięki automatycznemu skanowaniu, a potem wskazaniu obszarów, które wymagają poprawy, system poprawia wydajność reklam w Google lub na Facebooku.
Jak to działa?
Wystarczy połączyć swoje konto Google Ads lub Facebook Ads z narzędziem. Do jednego zarejestrowanego konta można podpiąć nawet kilka kont reklamowych, dzięki czemu z jednego logowania możesz optymalizować wydajność wszystkich kampanii jednocześnie.
Adzooma przeprowadza automatyczne skanowanie kampanii i na podstawie ich danych przedstawa sugerowane rozwiązania, które warto wprowadzić by zmniejszyć straty i zwiększyć zwrot z inwestycji.
Adzooma posiada ponad 50 wskaźników marketingowych, które informują o sugerowanych zadaniach do poprawy. Dzięki nim będziesz wiedzieć kiedy warto:
- przetestować nowe nagłówki reklamy,
- usunąć zduplikowane słowa kluczowe,
- zwiększyć dzienny budżet na reklamę
- i wiele innych.
Co więcej – sporo z tych zadań można wykonać praktycznie jednym kliknięciem i samemu wybrać kolejność i czas ich realizacji.
Dużym atutem narzędzia jest możliwość zautomatyzowania procesu zarządzania kampaniami reklamowymi. Aby w pełni kontrolować swój budżet możesz np. ustawić limit wydatków na kampanię, wstrzymać nieskuteczne reklamy lub obniżyć stawki dla słów kluczowych o niskiej skuteczności.
Koszt narzędzia: od 49 USD / msc
Marketing w social media:
Media społecznościowe, które stały się dziś popularnym miejscem promocyjnym firm. Czy potrafisz wyobrazić sobie dziś markę bez profilu na popularnych platformach? Ja też nie. Social media to pewnego rodzaju wirtualna wizytówka firm.
Praca nad stworzeniem oryginalnego profilu z ciekawą zawartością, który przyciągnie uwagę to jedno. Drugą stroną medalu jest umiejętność zarządzania wszystkimi kanałami social media, na których Twoja firma jest obecna.
PromoRepublic
To jeden z faworytów w kwestii zarządzania mediami społecznościowymi. PromoRepubic to w pełni zautomatyzowana platforma do kreacji i planowania postów.
Jak to działa?
PromoRepublic jest zintegrowane z wieloma kanałami social media, dzięki czemu możesz z wyprzedzeniem zaplanować publikację postów na każdym z nich by promować firmę. Wystarczy wybrać tylko datę i godzinę.
Narzędzie posiada ogromnego plusa za funkcję planowania postów w trybie Autopilot, która bazuje na sztucznej inteligencji. Włączenie tej opcji spowoduje, że zaplanowane posty zostaną opublikowane w najlepszym momencie dla uzyskania większych zasięgów i zaangażowania.
Dużym atutem PromoRepublic jest też Biblioteka. Znajdziesz tam wiele ręcznie przygotowywanych grafik i szablonów, które zostały zintegrowane z edytorem. W ten sposób dopasujesz gotowe kreacje do swoich standardów nie tracąc przy tym czasu.
Oprócz kreaowania i planowania postów na kilku platformach jednocześnie PromoRepublic mierzy wydajność każdego z nich. Szczegółowa analiza zapewnia wgląd do najważniejszych wskaźników, które pozwalają określić poziom zaangażowania odbiorców i skuteczność postów.
Koszt narzędzia: od 49 USD / msc.
Social Champ
Innym, wartym uwagi narzędziem do zarządzania promocją firmy w mediach społecznościowych jest Social Champ.
Funkcje Social Champ pozwalają:
- sprawnie planować posty i zarządzać kilkoma profilami na mediach społecznościowych,
- zmierzyć wydajność opublikowanych treści,
- poznać sugestie contentowe, z których możesz skorzystać i opublikować jako post.
Jak to działa?
Za pomocą Social Champ zaplanuejsz swój content na Facebooku, Twitterze, LinkedIn, Instagramie, czy Pinterest na tydzień do przodu, miesiąc albo rok.
Narzędzie posiada wbudowany kreator tworzenia postów, od którego właściwie wszystko się zaczyna. Z tego miejsca wybierasz te platformy, na których chcesz, aby w jednakowym czasie pojawił się post na każdej z nich.
Dużym ułatwieniem jest kalendarz, który przedstawia zaplanowane treści na konkretny dzień tygodnia. Jeśli chcemy zmienić termin zaplanowanego posta, wystarczy przeciągnąć okienko z datą, w którym się znajduje w miejsce nowego terminu. Z tego miejsca możesz też go usunąć, zakolejkować lub opublikować natychmiast.
Ciekawym rozwiązaniem jest też wtyczka, którą można dodać do paska przeglądarki. Dzięki temu przeglądając sieć i natrafiając na ciekawy materiał, którym chcesz się podzielić, nie musisz przełączać się między kartami. Możesz zrobić to bezpośrednio z tego miejsca.
Koszt narzędzia: od 10 USD / msc.
Optymalizacja stron:
Prosta prawda jest taka, że 93% klientów rozpoczyna poszukiwanie produktów od przeglądarki internetowej. Obecność w TOP 10 wyników wyszukiwania zwiększa wiec szansę, że potencjalny klient wśród wielu ofert trafi właśnie do Ciebie.
Obecnie rynek oferuje naprawdę spory wachlarz narzędzi do optymalizacji stron pod kątem SEO, dzięki czemu każdy może wybrać najwygodniejszą opcję dla siebie. Narzędziem, które warto wypróbować jest:
MozBar
Jest to właściwie wtyczka do przeglądarki Chrome, która daje natychmiastowy podgląd danych podczas przeglądania dowolnej strony. Pasek MozBar zawiera kilka SEO wskaźników, a możliwość szybkiego ich podglądu znacząco ułatwi ocenę wybranej strony.
Jak to działa?
Aktywna wtyczka pozwala analizować atrybuty linków: follow, no follow, external, internal oraz poznać wartość wskaźników (w skali od 0 do 100) Page Authority (PA), Domain Authority (DA) zarówno dla pojedynczej podstrony, jak i całej domeny.
Sporo istotnych informacji o strukturze strony znajdziemy w module Page Analysis. MozBar analizuje takie elementy jak:
- długość adresu URL,
- tytuł strony,
- meta opis,
- frazy kluczowe,
- nagłówki H1, H2,
- czas wczytywania strony,
- adres IP strony oraz lokalizacje
i wiele innych.
Wskaźniki SEO (PA i DA) są udostępniane także podczas przeglądania konkretnych stron w wynikach wyszukiwania wraz z analizą linków prowadzących do konkretnej z nich. MozBar udostępnia podgląd do tych danych z różnych przeglądarek: Google, Bing czy Yahoo.
SerpWatch
Algorytmy Google cały czas się zmieniają, dlatego aby zachować wysokie pozycje w wyszukiwarce warto trzymać rękę na pulsie i wychwytywać w porę zmiany. Tu z pomocą przychodzi SerpWatch, który pozwala sprawdzić wahania algorytmów, a wyniki są przedstawione w czytelnej formie w postaci wykresu.
Jak to działa?
Narzędzie pozwala śledzić wydajność właściwie każdego słowa kluczowego na wszystkich zarządzanych stronach. Jego zaletą jest sprawdzanie zmian w konkretnej branży oraz możliwość rozdzielania raportu z podziałem na urządzenia mobilne i desktopowe.
Oprócz monitorowania rankingów w Google narzędzie śledzi zmiany w innych wyszukiwarkach takich jak Yahoo, Yandex czy Bing. Ciekawą opcją jest możliwość obserwowania wahań naraz we wszystkich tych wyszukiwarkach.
Koszt narzędzia: od 49 USD / msc
Content marketing:
Działania z zakresu tworzenia treści skutecznie realizują cele związane z budowaniem świadomości marki i wizerunku eksperta w branży, zwiększeniem ruchu na stronie, czy pozyskiwaniem klientów.
Właśnie dlatego content marketing uchodzi za jeden z bardziej istotnych elementów w kontekście promocji firmy w internecie.
SurferSEO
Mówisz content, myślisz blog. Artykuły publikowane na blogu to jedna z najpopularniejszych form content marketingu, która pozwala promować produkty czy usługi.
Marki prowadzące firmowego bloga potwierdzają, że wskaźnik odwiedzin ich strony zwiększył się ponad połowę i zauważają 13-krotny wzrost wskaźników ROI*!
* https://www.hubspot.com/marketing-statistics
Nie jest żadną tajemnicą, że działania z zakresu content marketingu są ściśle powiązane z SEO. Roboty Googla faworyzują te treści, które zawierają lepiej zoptymalizowaną treść umieszczając je na pierwszych pozycjach wyszukiwarki.
W optymalizacji contentu nieocenionym narzędziem jest Surfer SEO.
Jak to działa?
System analizuje konkurencyjne strony pod wybraną frazę kluczową, by na tej podstawie przedstawić najważniejsze dane, które pomagają poprawić widzialność treści w rankingu Google’a.
Narzędzie przedstawia sporo technicznych informacji dla konkretnej frazy w pierwszych 50. wynikach wyszukiwania. Odczytywanie tych danych ułatwia menu nawigacyjne, które zostało podzielone na kilka segmentów. Pod każdym z nich zawierają się konkretne wskaźniki, które następnie można wyświetlić na wykresie by mieć ogląd sytuacji.
Surfer SEO analizuje informacje znajdujące się w podstawowych elementach stron, które wpływają na uzyskanie wysokich pozycji. Są to między innymi:
- cała treść tekstu,
- opisy meta,
- nagłówki,
- liczba użytych grafik,
- alternatywne opisy zamieszczonych w tekście obrazków,
- zagęszczenie słów kluczowych,
- liczba słów w tekście,
- prędkość wczytywania strony,
- linki.
Poniżej wykresu znajdują się dodatkowe zakładki tematyczne, które uzupełniają pełną analizę contentu. Dane, które się za nimi kryją pozwalają sprawdzić inne podobne frazy powiązane tematycznie do analizowanej, popularne słowa i wyrażenia, które zostały użyte na konkretnej stronie przynajmniej dwukrotnie, czy słowa i wyrażenia, które są wspólne dla pierwszych dziesięciu wyników wyszukiwania.
Znajomość tych danych pozwala dokładnie określić, jakie warunki powinien spełniać nasz content by znalazł się wysoko w pozycjach wyszukiwania.
Osobiście cenię sobie funkcję Edytora tekstu. Dzięki niej już na etapie tworzenia treści mamy wgląd do najważniejszych informacji odnośnie słów, jakich jeszcze trzeba użyć, częstotliwości zamieszczania słowa kluczowego, czy chociażby pytań internautów, które warto uwzględnić w tekście i na nie odpowiedzieć by w pełni wyczerpać temat.
Koszt narzędzia: od 59 USD / msc
Promo.com
A skoro już jesteśmy przy contencie to warto wspomnieć też o innych jego formach – video i animacjach. W przeciągu ostatnich lat to właśnie video marketing odnotował najbardziej spektakularny wzrost zainteresowania.
Z badań wynika, że tworzenie video przekłada się na otrzymywanie aż 66% więcej wykwalifikowanych leadów każdego roku, a widzowie są aż o 95% bardziej skłonni do zapamiętania CTA po obejrzeniu filmu.
Tworzenie oryginalnych i przyciągających uwagę treści ułatwia Promo.com. Jest to narzędzie promocji, które pomaga użytkownikom stworzyć różnego rodzaju treści wizualne i nieograniczoną liczbę filmów m.in. z kolaboracji różnych zdjęć czy muzyki. Wszystko po to, by w ciekawy sposób promować się w internecie.
Jak to działa?
Za pomocą Promo.com stworzysz:
- filmy promocyjne,
- reklamy na Facebooku,
- reklamy na Instagramie,
- reklamy na YouTube,
- reklamy na LinkedIn.
Narzędzie udostępnia szablony do różnych kategorii, przez co stworzenie kreacji przebiega zaledwie w kilka minut. Do gotowych materiałów filmowych, czy wstępnie wyedytowanych ścieżek dźwiękowych wystarczy dodać swoje logo.
Poza tym użytkownik może skorzystać też z:
- Narzędzia do zmniejszania zdjęć (Image Resizer) – podpowiada właściwe rozmiary grafik dla poszczególnych kanałów społecznościowych. Za pomocą Image resizer możesz zoptymalizować grafiki na Facebooka, Instagrama, YouTube, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Snapchat.
- Kalendarza – wskazuje, jakie nietypowe święto wypada każdego dnia tygodnia i sugeruje tematyczne szablony video, które wystarczy dopasować pod własne preferencje by urozmaicić content na różnych kanałach.
- Zestaw szablonów video do wykorzystania jako cover photo na fanpage’u na Facebooku.
Koszt narzędzia: od 29 USD / msc.
E-mail marketing:
Efekty pozycjonowania swojej strony warto wykorzystać. Jak? Zamieniając odwiedzających w subskrybentów. Aby być w stałym kontakcie z osobami, które wyraziły wcześniej zainteresowanie Twoją marką wystarczy wysłać do nich email.
Email marketing to wciąż jedna ze skuteczniejszych form promocji firmy w internecie. Szacuje się, że wydanie na ten cel 1 € stanowi zwrot z inwestycji na poziomie 33 €.
Mailchimp
Mówiąc o kampaniach email marketingowych nie sposób pominąć narzędzia jakim jest Mailchimp. Zakres jego funkcji jest naprawdę imponujący. Analityka zachowań odbiorców, automatyzacja, personalizacja, możliwość przeprowadzenia testów A/B, integracje z innymi platformami to jedne z nich.
Jak to działa?
Ta rozbudowana, a przy tym prosta w obsłudze platforma udostępnia wiele opcji tworzenia naprawdę ciekawych kreacji. Do dyspozycji mamy gotowe szablony, możemy załączyć swój kod HTML lub samodzielnie stworzyć projekt wykorzystując do tego gotowe bloki tematyczne. Jedynym ograniczeniem może być właściwie tylko nasza wyobraźnia 🙂
Tym, co wyróżnia MailChimpa jest rozbudowan analityka. System gromadzi szczegółowe dane związane z aktywnością naszych subskrybentów, analizuje je i prezentuje w czytelnej formie, przez co dużo łatwiej jest przygotować nową kampanię.
Dzięki dostępowi do istotnych informacji możemy poznać jak przebiega interakcja internautów z naszymi kampaniami e-mail w określonym okresie. Na podstawie wskaźnika otwarć i kliknięcia w maila przedstawionego na wykresie łatwo zauważymy, w jakim czasie aktywność subskrybentów jest najwyższa i na tej podstawie możemy wybrać najbardziej optymalny termin dla kolejnych wysyłek.
Narzędzie umożliwia też personalizację i automatyzację działań w zakresie e-mail marketingu. Możesz podzielić swoich odbiorców na segmenty i kierować do nich różne kampanie w różnym czasie. Tym sposobem możesz następnie zautomatyzować proces wysyłania kampanii bazując na stopniu aktywności odwiedzających Twoją stronę.
Dystrybucja treści:
Promocja firmy w Internecie nie może istnieć bez rozpowszechniania informacji. Wiele z powyższych narzędzi w pewien sposób przyczynia się również do tego, jednak istnieją platformy, których dystrybucja treści jest nadrzędnym celem.
Slideshare
Taką pomoc zapewnia platforma Slideshare, która w znacznym stopniu wspiera działania content marketingowe promując produkty i usługi marki.
Jak to działa?
Za pomocą narzędzia możesz dzielić się prezentacjami multimedialnymi, dokumentami, infografikami, webinarami, filmami i właściwie wszystkim, co jest powiązane z Twoją firmą. Znaczna część użytkowników wykorzystuje jednak platformę głównie do udostępniania różnych prezentacji, przez co częściej Slideshare jest kojarzony właśnie z tą formą działalności.
Rozpowszechnianie treści w SlideShare może spełniać wiele celów:
- Uzyskanie większego ruchu na stronie.
- Lepsze rankowanie w wynikach wyszukiwarki.
- Przyciągnięcie subskrybentów.
- Budowanie świadomości marki.
- Zwiększanie liczby Twoich zwolenników.
Mnogość dostępnych kategorii tematycznych na Slideshare powoduje, że platforma jest miejscem, gdzie prezentują się firmy z różnych branż.
SlideShare można porównać do ogromnej platformy z dostępem do wiedzy z różnych obszarów, którą dzielą się jej użytkownicy. Najlepsze materiały mają szansę zostać wyróżnionymi w sekcji “Top”, w kategorii “Popular” lub “ Features”.
Narzędzia promocji firmy w internecie – podsumowanie
To by było na tyle. Zrobiłam co mogłam, aby w jednym miejscu zebrać dla Ciebie 10+ najlepszych narzędzi promocji firmy w internecie, które będą wsparciem w codziennej pracy i pomogą osiągnąć najlepsze rezultaty.
Mam nadzieję, że szeroki przekrój każdego z nich i podział ze względu na kategorie będzie praktycznym rozwiązaniem, dzięki któremu każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie.
Psst…! Jeśli chcesz na bieżąco otrzymywać propozycje na temat narzędzi ułatwiających promocję firmy w internecie – zajrzyj na KickSaaS. Znajdziesz tam atrakcyjne oferty i kody zniżkowe od różnych firm. Jedyne co musisz zrobić, aby otrzymać rabat to zapisać się na newsletter.
Czytaj dalej:
Jak znaleźć popularne hashtagi? Darmowe narzędzia