W promocji najnowszego sezonu Gry o tron kluczową rolę odgrywały media społecznościowe. Zobaczcie, jak odnajduje się w nich HBO Polska i jakie niespodzianki przygotowano dla fanów tego serialu.		
        
        
			
				            
        
    
        Aneta Głowacka    
				
            
				Apr 24, 2016                ・
                1 min read            
         
        
		
	
	
	
	
        
                    
                
            
                
        
		
		
		
		
			Obecność Uczelni Wyższych w mediach społecznościowych to obecnie standard, ponieważ właśnie tam znajdują się ich odbiorcy. Reklamy w gazetach, radio, billboardy tracą na znaczeniu na rzecz promocji i budowania dobrych relacji ze studentami w Internecie. Pomaga w tym monitoring, który pozwala zapobiegać kryzysom i odpowiednio angażować środowisko uczelni.		
        
        
			
				            
        
    
        Aneta Głowacka    
				
            
				Apr 19, 2016                ・
                1 min read            
         
        
		
	
	
	
	
        
                    
                
            
                
        
		
		
		
		
			Dlaczego niektóre wpisy są chętniej udostępniane? Co skłania ludzi do dzielenia się treściami tworzonymi przez innych? Co zrobić aby więcej osób udostępniało Twoje wpisy? Istnieją badania, które próbują odnaleźć odpowiedzi na te pytania. Podają one szereg motywów, które kierują nami, gdy podajemy dalej jakiś materiał.		
        
        
			
				            
        
    
        Aneta Głowacka    
				
            
				Apr 12, 2016                ・
                6 min read            
         
        
		
	
	
	
	
        
                    
                
            
                
        
		
		
		
		
			Właśnie umożliwiliśmy stworzenie integracji, która pozwala zbierać wyniki wyszukane przez Brand24 w wybranym kanale Slacka. Wierzymy, że przeniesie to pracę nad wzmiankami pochodzącymi z monitoringu Internetu na jeszcze wyższy poziom. Zobacz, jakie korzyści przyniesie Twojej firmie ta integracja i w jaki sposób możesz ją przeprowadzić.		
        
        
			
				            
        
    
        Aneta Głowacka    
				
            
				Apr 6, 2016                ・
                2 min read            
         
        
		
	
	
	
	
        
                    
                
            
                
        
		
		
		
		
			Nie ma wątpliwości, że feedback może istotnie wpłynąć na rozwój biznesu. Możemy go otrzymać w dwóch postaciach - jako feedback zamówiony lub niezamówiony. Czym różnią się oba rodzaje? Jak efektywnie zbierać informacje od klientów? Zapraszamy do przeczytania gościnnego wpisu Piotra Sadowskiego z Webankiety.		
        
        
			
				            
        
    
        Brand24    
				
            
				Mar 30, 2016                ・
                1 min read            
         
        
		
	
	
	
	
        
                    
                
            
                
        
		
		
		
		
			Maciek Budzich bazując na danych zebranych przy pomocy Brand24 przeanalizował dyskusję, jaka toczy się wokół głośnego ostatnio konfliktu między Gimperem i Atorem. Zapraszamy do oglądania!		
        
        
			
				            
        
    
        Aneta Głowacka    
				
            
				Mar 29, 2016                ・
                1 min read            
         
        
		
	
	
	
	
        
                    
                
            
                
        
		
		
		
		
			Media społecznościowe są pełne różnorakich informacji. Coraz częściej marki zdają sobie z tego sprawę i wykorzystują monitoring aby w niestandardowy sposób wykorzystać to, co dzięki niemu znajdą.		
        
        
			
				            
        
    
        Aneta Głowacka    
				
            
				Mar 25, 2016                ・
                2 min read            
         
        
		
	
	
	
	
        
                    
                
            
                
        
		
		
		
		
			Czy monitoring Internetu może pomóc w zbadaniu kaca? Okazuje się, że tak. Agencja OX Media połączyła dane wyszukane dzięki Brand24 oraz badanie ankietowe i stworzyła bardzo ciekawy raport na ten temat. Można go pobrać w tym wpisie.		
        
        
			
				            
        
    
        Aneta Głowacka    
				
            
				Mar 3, 2016                ・
                1 min read            
         
        
		
	
	
	
	
        
                    
                
            
                
        
		
		
		
		
			Nie chcesz pogubić się w nadmiarze emaili? Chcesz wiedzieć kto odczytał Twoją wiadomość lub mieć natychmiastowy dostęp do pełnego profilu osób z którymi korespondujesz? Oto lista narzędzi, które pozwolą Ci to osiągnąć.		
        
        
			
				            
        
    
        Aneta Głowacka    
				
            
				Feb 28, 2016                ・
                3 min read            
         
        
		
	
	
	
	
        
                    
                
            
                
        
		
		
		
		
			Jeżeli klienci komunikują się z marką oczekują szybkich odpowiedzi, zwłaszcza jeżeli zgłaszają jakiś problem. Bardzo często zamieszczają wpisy na oficjalnych fanpagach firm - w jaki sposób marki z różnych branż sobie z nimi radzą? Jak szybko powinny odpowiadać? I co robić, gdy wpisy o marce pojawiają się poza jej oficjalnymi kanałami?		
        
        
			
				            
        
    
        Aneta Głowacka    
				
            
				Feb 22, 2016                ・
                3 min read