Nie ma wątpliwości, że feedback może istotnie wpłynąć na rozwój biznesu. Możemy go otrzymać w dwóch postaciach - jako feedback zamówiony lub niezamówiony. Czym różnią się oba rodzaje? Jak efektywnie zbierać informacje od klientów? Zapraszamy do przeczytania gościnnego wpisu Piotra Sadowskiego z Webankiety.
Brand24
Mar 30, 2016 ・
1 min read
Maciek Budzich bazując na danych zebranych przy pomocy Brand24 przeanalizował dyskusję, jaka toczy się wokół głośnego ostatnio konfliktu między Gimperem i Atorem. Zapraszamy do oglądania!
Aneta Głowacka
Mar 29, 2016 ・
1 min read
Media społecznościowe są pełne różnorakich informacji. Coraz częściej marki zdają sobie z tego sprawę i wykorzystują monitoring aby w niestandardowy sposób wykorzystać to, co dzięki niemu znajdą.
Aneta Głowacka
Mar 25, 2016 ・
2 min read
Czy monitoring Internetu może pomóc w zbadaniu kaca? Okazuje się, że tak. Agencja OX Media połączyła dane wyszukane dzięki Brand24 oraz badanie ankietowe i stworzyła bardzo ciekawy raport na ten temat. Można go pobrać w tym wpisie.
Aneta Głowacka
Mar 3, 2016 ・
1 min read
Nie chcesz pogubić się w nadmiarze emaili? Chcesz wiedzieć kto odczytał Twoją wiadomość lub mieć natychmiastowy dostęp do pełnego profilu osób z którymi korespondujesz? Oto lista narzędzi, które pozwolą Ci to osiągnąć.
Aneta Głowacka
Feb 28, 2016 ・
1 min read
Jeżeli klienci komunikują się z marką oczekują szybkich odpowiedzi, zwłaszcza jeżeli zgłaszają jakiś problem. Bardzo często zamieszczają wpisy na oficjalnych fanpagach firm - w jaki sposób marki z różnych branż sobie z nimi radzą? Jak szybko powinny odpowiadać? I co robić, gdy wpisy o marce pojawiają się poza jej oficjalnymi kanałami?
Aneta Głowacka
Feb 22, 2016 ・
3 min read
YouTube ma ponad miliard użytkowników, którzy codziennie oglądają setki milionów godzin filmów i generują miliardy wyświetleń. Nie da się zaprzeczyć, że video jest istotnym trendem. Prezentowane badanie ma na celu odkryć, czy i w jaki sposób polscy przedsiębiorcy wykorzystują w swoich działaniach video marketing.
Brand24
Feb 22, 2016 ・
2 min read
Emoji są wszędzie - w wiadomościach, emailach, w postach social media. To z jaką łatwością używamy ich w codziennej komunikacji wykorzystują marki, tworząc nawet swoje dedykowane symbole.
Aneta Głowacka
Feb 14, 2016 ・
1 min read
Zmieniamy się na lepsze, aby nasi klienci czerpali jak najwięcej satysfakcji korzystając z naszego produktu, dlatego mamy przyjemność przedstawić nasz nowy Dashboard.
Aneta Głowacka
Jan 26, 2016 ・
1 min read
Najpierw Allegro teraz Intel - firmy pokazują, w jaki sposób można nawiązać interesującą współpracę z polskimi twórcami i dostarczyć wartościowe treści odbiorcom.
Aneta Głowacka
Jan 22, 2016 ・
1 min read