5 przykładów, w jaki sposób marki wykorzystują emoji
Emoji są wszędzie - w wiadomościach, emailach, w postach social media. To z jaką łatwością używamy ich w codziennej komunikacji wykorzystują marki, tworząc nawet swoje dedykowane symbole.
Emoji są wszędzie - w wiadomościach, emailach, w postach social media. To z jaką łatwością używamy ich w codziennej komunikacji wykorzystują marki, tworząc nawet swoje dedykowane symbole.
Zmieniamy się na lepsze, aby nasi klienci czerpali jak najwięcej satysfakcji korzystając z naszego produktu, dlatego mamy przyjemność przedstawić nasz nowy Dashboard.
Najpierw Allegro teraz Intel - firmy pokazują, w jaki sposób można nawiązać interesującą współpracę z polskimi twórcami i dostarczyć wartościowe treści odbiorcom.
Wideo jest bardzo istotnym medium, widać to chociażby po popularności serwisu YouTube. Co jednak z transmisjami na żywo? Poznajcie Blab, w którym ogólnodostępne publiczne wideo rozmowy są bardzo ciekawym sposobem na rozrywkę, zdobycie dodatkowej wiedzy, a także nawiązywania kontaktu z odbiorcami marki.
Marki już od dłuższego czasu wiedzą, że nie mogą przeszkadzać odbiorcom nachalnymi reklamami. Zamiast tego powinny nagradzać ich prezentami, które wpłyną na ich zaangażowanie. Takim prezentem jest wysokiej jakości, atrakcyjna treść.
Crowdspeaking w świecie mediów społecznościowych staje się coraz bardziej popularny. Mimo iż sporo marketerów już o nim słyszało, jeszcze nie wszyscy rozumieją mechanikę jego działania. Musimy pamiętać, że idea crowdspeakingu opiera się na polecaniu np. marki, produktu lub usługi przez indywidualnego użytkownika.
Koniec roku sprzyja podsumowaniom, zatem w tym wpisie przedstawiamy najpopularniejsze marki na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Google+ w 2015 roku.
Rosnąca popularność reklam na Instagramie to ważne wydarzenie 2015 roku. Przedstawiamy najważniejsze informacje, które warto poznać zanim wystartuje się z własną kampanią reklamową w tym w tym serwisie.
Wykorzystanie memów w działaniach marketingowych zdecydowanie może przyciągnąć uwagę do marki, ponieważ ich główną cechą jest to, że rozprzestrzeniają się wirusowo. Jednak zanim się ich użyje należy zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii.
Prowadzić konto na Instagramie to nie problem, jednak robić to w ciekawy i oryginalny sposób jest już trudniejszą sprawą. Warto zobaczyć, które marki robią to dobrze.