Osoby związane z public relations dbają o wizerunek marki, dlatego monitoring Internetu jest bardzo istotny. W tym wpisie pokażemy korzyści, jakie specjalistom PR może przynieść korzystanie z Brand24.
Aneta Głowacka
Dec 13, 2015 ・
2 min read
Omnichannel to coraz popularniejsze podejście w prowadzeniu strategii marketingowej. Wśród licznych punktów styku, w których Twoi klienci mają kontakt z Twoją marką bardzo istotne są social media.
Aneta Głowacka
Dec 8, 2015 ・
1 min read
Google plus nazywane miastem duchów w listopadzie ukazało swoją nową odsłonę. Na pierwszy plan zostały wyciągnięte zainteresowania użytkowników. To może zwiększyć popularność serwisu i jego monitoring stanie się jeszcze bardziej istotny.
Aneta Głowacka
Dec 5, 2015 ・
1 min read
Kryzys w social media może powstać niezależnie od dnia i często ujawnia się wtedy, gdy najmniej się go spodziewamy. Wcześniejsze przygotowanie ułatwi zarządzanie reputacją firmy w trudnych chwilach i pozwoli przejść przez kryzys bez większego uszczerbku.
Aneta Głowacka
Dec 2, 2015 ・
1 min read
Zamachy terrorystyczne w Paryżu mające miejsce w piątkowy wieczór 13.11 wywołały nie tylko panikę na ulicach Paryża, ale ogromną falę wzmianek w mediach nowoczesnych w Polsce. Panika i strach to tylko jedna strona medalu. Jedność, chęć podzielenia się swoimi przemyśleniami i okazaniem wsparcia była ogromna.
Aneta Głowacka
Nov 30, 2015 ・
1 min read
Black Friday to dzień, który oficjalnie rozpoczyna najgorętszy okres wyprzedaży. Za pomocą monitoringu Internetu sprawdziliśmy, jak ta tradycja pochodząca z USA przyjmuje się w Polsce.
Aneta Głowacka
Nov 29, 2015 ・
1 min read
Real time marketing to dobry sposób na ożywienie Twojego kontaktu ze społecznością social media. Zobacz, kiedy należy go przeprowadzić, jakie może przynieść korzyści, oraz gdzie w tym wszystkim jest miejsce dla monitoringu Internetu.
Aneta Głowacka
Nov 27, 2015 ・
3 min read
B24 jako narzędzie do monitorowania Internetu najczęściej jest wykorzystywane do obserwowania marek, ale pozwala też wyczuć nastroje społeczne – i dzięki temu odpowiednio zareagować.
Aneta Głowacka
Nov 11, 2015 ・
3 min read
Brand24 jest narzędziem do monitoringu Internetu, ale też pozwala włączać się w dyskusję w odpowiednich miejscach, budować relację z internautami, działać antykryzysowo czy też generować sprzedaż. Poniżej pokazujemy, co można zrobić z danymi zbieranymi przez Brand24 i jaka wartość dla Twojej firmy może z nich płynąć.
Mikołaj
Nov 4, 2015 ・
9 min read
Kampania Uber Ice Cream została przeprowadzona w tym roku już po raz czwarty z kolei i tym razem objęła 252 miast w 57 krajach. Między 11:00 a 17:00, użytkownicy aplikacji Uber mogli za jej pośrednictwem zamówić lody z dostawą do domu. Akcja została przeprowadzona lokalnie, jednak miała zasieg globalny. Rezultat był niesamowity.
Natalia
Sep 23, 2015 ・
4 min read