Co zmieniło się w nowej wersji Google+

Co zmieniło się w nowej wersji Google+

Google plus nazywane miastem duchów w listopadzie ukazało swoją nową odsłonę. Na pierwszy plan zostały wyciągnięte zainteresowania użytkowników. To może zwiększyć popularność serwisu i jego monitoring stanie się jeszcze bardziej istotny.

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
Dec 5, 2015 ・ 1 min read
Jak przygotować się na kryzys w social media

Jak przygotować się na kryzys w social media

Kryzys w social media może powstać niezależnie od dnia i często ujawnia się wtedy, gdy najmniej się go spodziewamy. Wcześniejsze przygotowanie ułatwi zarządzanie reputacją firmy w trudnych chwilach i pozwoli przejść przez kryzys bez większego uszczerbku.

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
Dec 2, 2015 ・ 1 min read
Solidarność Internautów w obliczu zamachów w Paryżu

Solidarność Internautów w obliczu zamachów w Paryżu

Zamachy terrorystyczne w Paryżu mające miejsce w piątkowy wieczór 13.11 wywołały nie tylko panikę na ulicach Paryża, ale ogromną falę wzmianek w mediach nowoczesnych w Polsce. Panika i strach to tylko jedna strona medalu. Jedność, chęć podzielenia się swoimi przemyśleniami i okazaniem wsparcia była ogromna.

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
Nov 30, 2015 ・ 1 min read
Globalny Sukces Osiągnięty Lokalnie – Kampania Uber Ice Cream

Globalny Sukces Osiągnięty Lokalnie – Kampania Uber Ice Cream

Kampania Uber Ice Cream została przeprowadzona w tym roku już po raz czwarty z kolei i tym razem objęła 252 miast w 57 krajach. Między 11:00 a 17:00, użytkownicy aplikacji Uber mogli za jej pośrednictwem zamówić lody z dostawą do domu. Akcja została przeprowadzona lokalnie, jednak miała zasieg globalny. Rezultat był niesamowity.

Natalia Natalia
Sep 23, 2015 ・ 4 min read
5 łatwych sposobów na użycie social media jako narzędzia do rekrutacji

5 łatwych sposobów na użycie social media jako narzędzia do rekrutacji

Social media jako narzędzie rekrutacyjne zyskało na popularności stosunkowo niedawno. 92% przedsiębiorstw korzysta z nich w procesie zatrudniania nowych pracowników. I mowa tu nie tylko o LinkedIn. Przekonaj się, jak skutecznie wykorzystać monitoring mediów i wyszukać najlepszych pracowników, aby rozwinąć swój biznes. Zarówno poszukiwanie pracy, jak i rekrutacja za pośrednictwem mediów społecznościowych nie jest nowością. […]

Mikołaj Mikołaj
Sep 10, 2015 ・ 4 min read
Jak Volvo “wygrało” czwartkowy poranek

Jak Volvo “wygrało” czwartkowy poranek

To będzie kolejna opowieść o tym, jak marka popisała się umiejętnością angażowania użytkowników w świecie online. Coraz więcej firm wykorzystuje narzędzia do monitoringu, aby obserwować treści związane z daną marką czy produktem oraz wchodzić w interakcje z użytkownikami. Tak właśnie zrobiło Volvo, szwedzkie przedsiębiorstwo produkujące samochody osobowe, które wygrało Internety w czwartkowy poranek, wykonując drobny […]

Mikołaj Mikołaj
Aug 24, 2015 ・ 3 min read
1 23 24 25 26