Rola monitoringu Internetu w branży e-commerce
Jaką rolę pełni monitorowanie zasobów w e-commerce? Jak ustrzec się przed awariami i w efekcie stratą pieniędzy? Oto praktyczne wskazówki dla e-commerce.
Jaką rolę pełni monitorowanie zasobów w e-commerce? Jak ustrzec się przed awariami i w efekcie stratą pieniędzy? Oto praktyczne wskazówki dla e-commerce.
Marketing AI to obecnie jeden z najgorętszych tematów w Internecie. Odkryj jego wady i zalety oraz przydatne narzędzia, które powinien znać każdy marketer.
Czym jest sonic branding i jak marki wykorzystują go w swoich działaniach marketingowych? Sprawdź, jak audio branding wpływa na budowanie świadomości marek!
Odpowiadasz za kampanie marketingowe? Pewnie wiesz, jak ważne jest mierzenie ich efektów. Narzędzia do analizy działań marketingowych Ci w tym pomogą!
Sprawdź naszą listę najlepszych narzędzi do monitorowania wydajności hashtagów! Znajdziesz tu generatory hashtagów i inne pomoce do ich analizy.
Marketerzy nie mają jednoznacznej odpowiedzi, czy warto stosować hashtagi na Facebooku. Czy zatem marki powinny ich używać? Warto spróbować, zwłaszcza gdy używasz popularnych tagów.
Z artykułu dowiesz się, czym jest influencer marketing, jak zidentyfikować ambasadora marki i jakich narzędzi możesz potrzebować do pracy.
Jak śledzić wydajność hashtagów na Twitterze? Będziesz potrzebować odpowiedniego narzędzia do monitoringu hashtagów i wiedzy o tym, które metryki hashtagów analizować.
Zależy Ci na dotarciu i analizie odbiorców? Chcesz dzięki temu poprawić efekty marketingu i sprzedaży? Opisaliśmy najlepsze sposoby, które Ci w tym pomogą!
Narzędzia z pakietu Google Workspace od lat ułatwiają pracę w firmach. W artykule znajdziesz opis funkcji, które wpłyną na wzrost produktywności Twojego zespołu marketingowego!