Jak mierzyć działania PR i ocenić skuteczność kampanii?
Jak udowodnić, że działania PR, które podejmujesz pchają firmę do przodu? W tekście znajdziesz najważniejsze metryki do analizy PR, bez których trudno o rzetelną ocenę skuteczności kampanii.
Jak udowodnić, że działania PR, które podejmujesz pchają firmę do przodu? W tekście znajdziesz najważniejsze metryki do analizy PR, bez których trudno o rzetelną ocenę skuteczności kampanii.
Monitoring social media jeszcze nigdy nie był tak prosty! W artykule opisaliśmy metody i narzędzia, które ułatwią Ci dotarcie do kluczowych dla Twojego biznesu rozmów internautów.
Jakie działania wpływają na wzrost popularności konta na Instagramie? Sprawdź praktyczne wskazówki od ekspertki z Wielkiej Brytanii.
Real–Time Marketing, czyli marketing dziejący się w czasie rzeczywistym, tu i teraz jest pełen możliwości. Jak go wykorzystać? Tłumaczymy.
Sprawdź, jakie narzędzia do promocji firmy w Internecie pomogą maksymalnie zwiększyć rozpoznawalność przy minimalnym nakładzie pracy!
Monitoring marki w Internecie pozwala docierać do osób, które dyskutują o Twoim biznesie. Sprawdź, jak monitorować markę online i jakie narzędzia Ci to uławtią!
Poznaj sprawdzony i szybki sposób na sprawdzenie ile razy dany hashtag był używany na Twitterze (i innych miejscach w Internecie). Nie ma za co!
Sprawdź najpopularniejsze hashtagi na Instagrama w swojej branży i zacznij docierać do większego grona odbiorców! Podpowiadamy jak wykorzystać ich potencjał!
Analiza sentymentu zyskuje na popularności. W biznesie pomaga określić, jakie jest nastawienie klientów do marki. W artykule znajdziesz wszystko na ten temat!
Przygotowaliśmy zestaw pomocy dla każdego Social Media Managera, które oszczędzą Ci mnóstwo czasu i ułatwią pracę. Sprawdź niezbędne narzędzia social media!